Die tee-kwessie. Deel 2

HELP!  ‘n Tannie het vir my geskryf.  Sy het by iemand wat ‘n erdwurm plaas van my gekoop het, my adres gekry.  Nou sit ek met ‘n penarie – ek kry eposse op my Blackberry en my skootrekenaar, en soms verdwyn die pos tussen die twee, soos met haar skrywe die geval was.

Ek dink sy is in ‘n sekuriteitskompleks of aftree oord.  As jy vermoed jy is die ‘missing link’, druk asb. vir haar hierdie brief en vra namens my en die elektronika van die eeu, omverskoning!

Sy wou weet wat die regte konsentraat is om wurmtee aan te maak en toe te dien, en dat daar iemand in die kompleks is wat tee verkoop wat flouer aangemaak is.

Die antwoord is eenvoudig:  Daar is nie ‘n antwoord nie!  Net soos mense verskil oor die naam vir die vloeistof, net so verskil hulle oor die verdunnings resep.  As jy ‘n paar plante het wat jy tee wil gee, moet jy maar meer water bysit.  Ek het gedurende die winter net by een roosmaryn in ‘n pot, skoon ‘tee’ gegooi, en weliger kon jy aan die einde van die dag, nie elders vind nie!  Ek spog ook graag met my Woolies kwaliteit greenpepers wat ek verlede seisoen gekweek het met wurmtee.

Ek dink sy het ook gekla dat daar nie baie tee in die onderste bin verskyn nie.  Vele moontlikhede:  seisoen (winter is alles stadiger), te min gaatjies, of nie genoeg kos wat verrot en verwerk kan word nie.  Die byvoeging van droe materiaal absorbeer ook eers vloeistof tot dit versadigingspunt bereik, en begin vloeistof dan eers weer na die bodem beweeg.

Die kenners se ‘moenie natmaak nie’, terwyl ander mense glo aan natmaak.  Ek doen nie – die kondensasie in die bin is voldoende vog.  As jy wil eksperimenteer, gaan voort – dit kan egter ‘n nat gemors raak waarin jou wurms sal vrek.  Wees baie versigtig!

Hou die Landbouweekblad dop – ek merk deesdae al meer artikels oor wurms daarin verskyn!

4 Responses to Die tee-kwessie. Deel 2

  1. Joyce Atterbury sê:

    Baie dankie vir jou antwoord. Ek is die tannie na wie jy verwys het. Ek geniet my wurm boerderytjie terdeë.

  2. Skoor sê:

    Joyce, ek hoop jy inspireer ander rondom jou om ook die ‘groener’ pad te volg!!!

    😆

  3. Andries Horn sê:

    Hi almal! Ek verkoop die wurm tee teen R10.00 / 500ml en as jy 25l of meer neem, lewer ek vir jou af as jy in die Pretoria/Johannesburg omgewing bly. My sell nommer is:0824711495

  4. […] Die tee-kwessie. Deel 2 […]

Lewer kommentaar

