CALLING ON SUPPLIERS!

All suppliers close to Stellenbosch:  Neil Jackson neilsjack@mweb.co.za is looking for bucket loads of worms!

If you can help, or if you want to get rid of your worms at home, please contact him.  

Phone:+ 27 (21) 8813564 Cell: +27 (82) 783 8388

3 Responses to CALLING ON SUPPLIERS!

  1. sonia de jongh sê:

    hi almal, ek wil graag die wurm boerdery begin maar waar kry ek wurms in noord kzn? spesifiek Richardsbay! mail my asb by soniadejongh@gmail.com

  2. Andy Annandale sê:

    East Rand, … where do I buy worms? ….. eugene.annandale77@gmail.com

  3. Hendrien Fouche sê:

    Goeiemore, waar kan ek erdwurms koop en wat kos dit. Waar kan ek gaan kyk hoe word dit gedoen asb. My tel nr 0829274965 en ek bly in Mnandi in die Centurion area.

Lewer kommentaar

